Tuesday, August 12, 2008

No more AFK (Away From Keyboard)

Hej igen.

Tröttnade av nån anledning på att blogga. Sen gick jag av en händelse alldeles nyligen in på bloggen och insåg att allt som stod där var precis som jag tycker! Briljant! (Kanske inte så förvånande när man betänker att det var jag som skrev det).

Nåväl. Jag måste se till att mina fans (alla nio) får vad de vill, så därför har jag beslutat att börja igen.

Inte utan problem dock. Eftersom man måste logga in med ett gmail-konto på denna bloggmotorn och jag, eftersom jag är paranoid, inte använder mitt riktiga konto så krävs det att man kommer ihåg sitt pseudo-konto.

Det gjorde jag inte, vilket fördröjde mitt återträde i bloggosfären (påminn mig förresten om att jag ska skalla alla som använder begreppet 'bloggosfären').

Till sist visade det sig att IE på min laptop kom ihåg mitt pseudo-username på gmail efter att jag gått igenom alfabetets bokstäver systematiskt. När det väl var klart var det bara att använda det universella slask-lösenordet så var jag back-in-business!

Sura nu inte för att jag inte hört av mig senaste tiden, utan var istället glad, säg emot, negga o bråka, för det är det jag tänker göra.

3 comments:

MrPi said...

Wohoo! Som jag har längtat!! =D

Anonymous said...

bra beslut

Anonymous said...

Tebacks!! Yeeea!