Friday, February 20, 2009

Bloggtoppen korrumperar

Aaah. Har just tagit bort bloggtoppen-trackingen från sidan.

Ett steg på vägen i reningsbadet att frigöra mig från statistikens ok. Har tidigare varit inne fett många gånger och kollat hur många besök det varit. Också försökt luska i varför det gått bra en viss dag och försökt återskapa det genom att kommentera andra grejer på samma sajt som jag gjort då.

Vad trodde jag skulle hända? Det är ju för fan inget kommersiellt projekt - det är personlig terapi på ett offentligt plan.

Fast jag är fortfarande sucker för kommentarer - så pliiis, kommentera, uppmuntra, negga, skrik.

2 comments:

MrPi said...

De e inte lätt det där.. det är så lätt att bli beroende av statistik! Så numera har du ingen koll alls på hur många som kollar din blogg? Jag *håller upp handen* läser i alla fall fortfarande.. =D

Mr Developer said...

Japp, ingen statistik. Bara de få som kommenterar. I love you all madly.